poniedziałek, 12 grudnia 2022


 

11 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. praca nad sobą , nad własnym rozwojem jest trudna ale dojrzałość wymaga od nas podejmowania się rzeczy trudnych :)

      Usuń
  2. A jak przerażają te, które ciągle odkrywamy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do wyboru są dwie strategie . Pasywna nic z tym nie robię . Aktywna biorę na klatę i staram się coś z tym zrobić :)

      Usuń
  3. te płatki śniegu na gif-ie trochę mi zakręciły postrzeganie oczne i przeczytałem "którymi" /nadmiarowa litera na końcu/... wyszła z tego niezła jazda... bo przecież nikt nie klaszcze żadną moją częścią... ale to nie koniec... bo czym ja klaszczę, gdy klaszczę?... i takim sposobem spontanicznie wykreowałem nowy koan, może nie tyle nowy, co wariant klasycznego: "zaklaszcz własnymi uszami"... LOL...
    p.jzns :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. p.s. ten koan zatytułowałem "Dumbo", ale to już było myślenie, to się nie liczy :)

      Usuń
    2. i pomyśleć, że myśl, którą umieściłam w gif-ie wydawała mi się taka oczywista :) A tu taki koan powstał :) Niezbadane są ścieżki człowieczej myśli :)

      Usuń
  4. To chyba dobrze. Im lepiej rozumiemy siebie, tym bardziej też jesteśmy w stanie rozumieć innych. I pomagać, zarówno im, jak i sobie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno dobrze ! :) Niestety nie każdy chce tę oczywistą prawdę przyswoić :) Pozdrawiam. Cieszę się , że jesteś :)

      Usuń

Nie wystarczy po prostu żyć...

  "Nie ma większego syfu niż życie. Wstajesz rano, idziesz do roboty, wracasz do domu zmachany, uśmiechniesz się krzywo do baby, ochrza...