wtorek, 8 listopada 2022

"Kobiety dają w szyję"... ależ pojechał po bandzie

 

No i dowiedziałam się kolejnych rewelacji na temat kobiet w tym kraju. Tym razem okazuje się, że jesteśmy alkoholiczkami ... pytam tylko kto w takim razie wypija moją statystyczną średnią krajową alkoholu przypisaną na głowę obywatela? 

"Jeżeli się utrzyma taki stan, że do 25. roku życia dziewczęta, młode kobiety, piją tyle samo, co ich rówieśnicy, to dzieci nie będzie” - to słowa prezesa Jarosława Kaczyńskiego, który w kontynuacji snuł teorie, jakoby mężczyznom alkoholizm groził po 20 latach nadmiernego picia, a kobietom – już po dwóch. Cóż za porażająca znajomość tematyki uzależnień. Autorytatywnie dodał też  : "Nie jestem zwolennikiem bardzo wczesnego macierzyństwa, no bo kobieta też musi dojrzeć, żeby być dobrą matką... ale jak do 25 roku daje w szyję – to nie jest to dobry prognostyk w tych sprawach" – kontynuował ku głośno wyrażanej uciesze klakierów. 

Nie wiem już jak klasyfikować kolejne wypowiedzi "ojca narodu" w szeroko pojętych tematach zdrowotnych. Niewątpliwie opowieści o przyczynach niskiej dzietności w Polsce z fokusem na problem nadmiernej konsumpcji alkoholu przez kobiety właśnie, czyli – dawania w szyję stał się aktualnie tematem nr 1.  

Tak sobie myślę wszechwiedzący i wszechwładny prezesie, że może lepiej by było "dać w szyję" /że posłużę się się pańską nomenklaturą/ i zwyczajnie pójść spać zamiast wychodzić do ludzi i opowiadać im o rzeczach, o których nie ma się zielonego pojęcia ??? 


10 komentarzy:

  1. Oj zbiera się, zbiera...tych na wpół śmiesznych i groteskowych wypowiedzi 😉 Media też zawsze wyłapią takie kąski i potem podawane są do znudzenia, chociaż ja ci powiem, że zawsze się nieźle uśmieje z różnych wtop of the top 😄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. osobiście nie mam takiego poczucia humoru ... oni mnie nie śmieszą .

      Usuń
  2. Staruszkowi to mogłabym nie tyle wybaczyć, co udawać, że to wina powolnej demencji, ale jego publika jest równie winna, ten rechot na sali, wręczanie kwiatów przez obrażane kobiety, idiotyczne tłumaczenie, co miał prezes na myśli - dno tej formacji nie ma granic.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak widać ten niby "dziadeczek " to groźny "dziad"... opanował do perfekcji technikę programowania umysłów swoich klakierów ... ci zaś jak widać chodzą jak na sznurku .

      Usuń
  3. kiedyś uważałem, że mały (chyba raczej) nie jest idiotą, tylko cwanym lękowcem żadnym władzy /masło maślane, bo żądza władzy bierze się z wysokiej lękowości/, ale latka lecą, jedni z wiekiem mądrzeją, drudzy głupieją, tak czy owak "na tem chwilem obecnem" wychodzi mi, że mały jest idiotą...
    p.jzns :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Beznadziejny jest ten dziaders. I beznadziejni Ci którzy się nim zachwycają...

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja popieram Twój postulat... Widać, że ten człowiek w ogóle nie ma szacunku do kobiet i chce nas traktować tak, jaktraktowano kobiety w średniowieczu. A ja się na to nie godzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ani ja... żeby w XXI w. w środku Europy trzeba było walczyć o prawa kobiet to się w głowie nie mieści.

      Usuń

Nie wystarczy po prostu żyć...

  "Nie ma większego syfu niż życie. Wstajesz rano, idziesz do roboty, wracasz do domu zmachany, uśmiechniesz się krzywo do baby, ochrza...