piątek, 7 października 2022

Spała jakby spała...

 

"Piłem w Spalespałem w Pile I to jak na razie tyle...hej o hej" - podśpiewywałam sobie za Arturem Andrusem wieżdżając do Spały. Na wstępie uprzejmie donoszę , że dęby posadzone przez Panów Prezydentów; Komorowskiego i Dudę spokojnie rosną - osobiście to sprawdziłam
🙂
... Spała to znana miejscowość wypoczynkowa nad Pilicą na terenie dawnej Puszczy Pilickiej, obecnie Spalskiego Parku Krajobrazowego. Spała w jesiennej odsłonie jakby już spała ...
🤔

16 komentarzy:

  1. kiedyż ja tam byłem, smarkiem będąc jeszcze... ale tą sadzawkę, staw nawet taki spory z niebieską wodą pamiętam... to tam było, dobrze pamiętam, czy coś pokręciłem?...
    p.jzns :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy tam nie byłam... a ta jesienna senność chyba nie tylko w Spale :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę , że tak ... pewnie we wszystkich miejscowościach wypoczynkowych jest podobnie sennie...

      Usuń
  3. Znam tylko z piosenki.
    Moja babcia mawiała z kolei o Pile: gdzie ta piła? gdzie piła to piła, ale za swoje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajna gra słów... babcia miała poczucie humoru :)

      Usuń
  4. Hi,

    Nice blog. I am new. Do you want to follow each other?

    https://fashionandwishlist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. zastanawiam się dlaczego tylko Twoje komentarze z uporem wpadają do spamu ...

      Usuń
    2. Może zbyt dużo blogów odwiedzam?

      Usuń
    3. nie wiem ... ale to wnerwiające, że ktoś tam czy coś tam szarogęsi się na moim blogu i za mnie podejmuje decyzje a ja właściwie nie mam na to wpływu ... Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Ostatnio cierpię na bezsenność - to może tam pojechać??? :-))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo jak fajnie, że wybrałaś się na wycieczkę. Miło. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń

Nie wystarczy po prostu żyć...

  "Nie ma większego syfu niż życie. Wstajesz rano, idziesz do roboty, wracasz do domu zmachany, uśmiechniesz się krzywo do baby, ochrza...