środa, 13 lipca 2022

Arboretum SGGW w Rogowie


Tym razem odwiedziłam Rogów ...chciałam na własne oczy zobaczyć to cudo i nie zawiodłam się. Nie mogłam stamtąd wyjść tak było pięknie. Zdjęcia oczywiście nie do końca oddają urodę tego miejsca. Naprawdę polecam. 
 Arboretum w Rogowie powstało w 1923 roku– należy do grupy najcenniejszych, najbogatszych w gatunki i odmiany drzew i krzewów tego typu ogrodów w Europie. Arboretum położone jest na terenie województwa łódzkiego, w powiecie brzezińskim, w gminie Rogów.

6 komentarzy:

  1. Tez słyszałam o tym miejscu, sprawdzałam nawet, bo to jednak Rogów, nie Rogowo, nazwa myląca, bo w innym Rogowie jest park dinozaurów:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię arboreta i ogrody wszelki pełne roślin...

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyrodę najlepiej podziwia się na żywo. :) Cieszę się, że spędziłaś przyjemnie wakacyjny czas. O to chodzi w sumie, co się człowiek ma ciągle martwić lub denerwować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, zdjęcia przybliżają ale nie oddają w pełni urody miejsca . :) W każdym razie byłam pod wrażeniem i polecam to arboretum uwadze tych , którzy kochają rośliny i lubią odwiedzać takie miejsca.

      Usuń

Nie wystarczy po prostu żyć...

  "Nie ma większego syfu niż życie. Wstajesz rano, idziesz do roboty, wracasz do domu zmachany, uśmiechniesz się krzywo do baby, ochrza...