sobota, 11 marca 2023

Rzeczywistość...


 

6 komentarzy:

  1. Powiedziałabym, że to demony i diabły w najgorszej odsłonie i w ludzkiej postaci...

    OdpowiedzUsuń
  2. "Rzeczywistość to naturalny test Rorschacha"... nie jest to cytat mojego autorstwa, ale wydaje mi się najtrafniejszy ze znanych mi na temat rzeczywistości, tej najbardziej rzeczywistej, rzeczywistszej od siebie samej, która podobno nawet istnieje...
    nie jest jednak rozstrzygalna kwestia, czy istniałaby, gdyby nie istnieli ludzie, odpowiedź na to pytanie nie istnieje, nawet jeśli taką stworzymy, paradoksalnie...
    p.jzns :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem , ale jakoś tak wydaje mi się , że świat bez nas ludzi świetnie by sobie poradził .

      Usuń
  3. Często woduję w internecie ten cytat i za każdym razem jak go czytam to niemal przechodzą mnie ciarki tak jest prawdziwy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda tylko , że ci o których mowa nie mają ciarek, nie mają wrażliwości :(

      Usuń

Nie wystarczy po prostu żyć...

  "Nie ma większego syfu niż życie. Wstajesz rano, idziesz do roboty, wracasz do domu zmachany, uśmiechniesz się krzywo do baby, ochrza...